søndag den 6. december 2015

Flyverdragt (test)

Vi skal for anden år i træk tester en flyverdragt fra mærket Friends, og det glæder vi os til, vi er nemlig blevet rigtig glade for Friends flyverdragtene som kan købes i kvickly.

Jeg ser rigtig mange forskellige flyverdragte hver dag på mit arbejde som pædagog, og jeg har et ret godt billed af hvilke krav vi som forældre skal stille til sådan en dragt. Den skal jo holde vores små poder varme på legepladsen hele vinteren, mens vi er på arbejde et helt andet sted, så kun det bedste er godt nok her, efter min mening.

I mit indlæg fra sidste år skrev jeg om hvad du skal kigge efter når du køber flyverdragt, og hvilket tøj jeg anbefaler at have inden under, for bedst at holde varmen.
Her er link til mit indlæg om hvilken flyverdragt vælger du

Nu har vi jo gjort os nogle erfaringer fra sidste år, og jeg må sige at sidste års model fuldt ud levede op til de krav jeg stiller til en flyverdragt, og som jeg også skrev om i tidligere indlæg. Modellen fra i år er meget enkel i udtryk, der er ikke meget spræl på designet, men jeg er til gengæld glad for de mange reflekser der er på i år. Den har selvfølgelig lavet i kraftig smudsafvisende materiale med tapet sømme, Ykk lynlås, og med fleece i kraven, vindfang i ærmer og bukseben, og elastik i taljen, og ja den kan købes i Kvickly.






2 kommentarer:

  1. Uh du bevæger dig ud på farlige vande, men hvis ikke man deler af sine erfaringer, så er man vel også lidt et "skarn" Vi sværger til Didrikson vores sønner går i skovbørnehave, er ude hele dagen, som i HELE dagen fra 7.20-16.00. Det holder som ingen anden, også til nr 2 dreng....Tror det kommer meget an på bruget også. Men man river sig godt nok i ærmet.
    Venligst
    HEnrik

    SvarSlet
  2. Det med flyverdragte ligger mit hjerte nært :-) nok lidt en arbejds skade. Jeg bliver bare så overrasket hver år, når jeg finder ud af hvor lidt forældrene har tænkt over deres flyverdragt valg, nogen har ikke engang børnene med ude at prøve. Didrikson laver rigtig fine dragte

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...