tirsdag den 18. august 2015

Stemnings billeder fra Formland 2015





Mellem to haller udenfor havde Fly og Helsted lavet trend zonen, "Far out into nature" meget inspirerende.

B-Green

 Danas Have 

Lampe bussen


Claus Dalby præsenterer den nye Holmegaard vase

Min Yndlings te

Nogen går all inn :-) Nybro frugtplantage

Rosenbuen 



Bizy-Bees

Dark december  by Eckmannstudio





Her er nogen der virkelig tænker ud af boksen, hvis du er til honning så skal du læse om Bee-living

Jeg elsker fødevarer med en god historie, og som er produceret med omtanke, og selvfølgelig laver de en Lakrids salt. Saltverk


Den mest fantastiske økologiske sæbe fremstillet af en skøn dame på Ærø som plukker urterne i sin egen have, jeg ville ønske jeg havde råd til at købe en af hver. Sæberiet 

Det var lidt af hvad kameraet fangede på formland, og har jeg så slæbt poser hjem med forskellige vare prøver på alle de ting jeg linker til, nej det har jeg ikke, jeg havde bare lyst til at dele nogle lækre produkter med jer.

Fortsat god uge, hold fast vi er snart halvejs.


4 kommentarer:

  1. Hej Jeannett Tusinde tak for at du deler dit besøg. Det var dejligt at se hvad der skete på messen når nu man bor langt fra. Men vist godt jeg ikke kom forbi, ville have svært ved at styre mig. Sikke mange skønne ting det var imellem :-) kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. det er altid super inspirerende at besøge messen, jeg elsker den stemning der er fra folk som brænder for deres nye produkter.

      Slet
  2. Hej Jeannett.Hold da op hvor er der mange ting der gerne måtte flyve hjem til min matrikel.
    Jeg siger som Tina.....................godt vi bor så lang væk fra messen.
    Købte du slet ikke noget?
    Rigtig god aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan har jeg det også, det er let at skrive ønske listen til julegaverne efter sådan et besøg. Heldigvis kan der ikke købes på messen, så jeg kan godt styre mig.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...