søndag den 10. maj 2015

På have besøg i Fru Pedersens have

Mors dags gave
Det eneste min mor ønskede sig i mors dags gave var en tur til Fru Pedersens have, et ønske der heldigvis var forholdsvis nem at opfylde (nu håber jeg ikke hun ønsker sig en tur til England for at se haver næste år) 

Der er nok en del af jer der kender Fru Pedersen fra hendes have udsendelser på TVmidtvest hvor hun deler ud af gode fif og ideer til haven, samt laver fine stilleben i alle hjørner og kroge af sin haven. Ellers har hun også en blog, hvor hun deler ud af sine gode ideer, og viser lækre billeder fra haven, den kan i finde her

Haven er en stor landbohave, med mange stier og rum, der er blandt andet gårdhave, skovhave, børnehaven, den hvide have, Frugthave og køkkenhave bare for at nævne nogle af de mange rum i haven. 
Der er også mange dyr i havn, som er med til at skabe en rigtig cottage have stemning, men det haven nok er mest kendt for, er de mange små skurvogne og skurer samt alle Annettes stilleben rundt omkring i  haven. 

Vi var virkelig imponeret
Det er længe siden jeg har set så fin og hyggelig en have, vi kunne have brugt meget længere tid der. Overalt i haven er der nye indtryk, sjove påfund, fine planter og lækre detaljer, jeg er så inspireret. 
Det første vi så var det fine lille legehus, meget hyggelig indrettet, og med fint hvidt stakit og husnummer. så kom gårdhaven, frugthaven, hyggelige skurer og masser af stilleben. 
Efter rundturen sluttede vi af på terrassen og drak kaffe og spiste cupcakes i det lille drivhus der er bygget på huset. 

Mange tak for at vi måtte besøge din fine have Anette, og rigtig hyggeligt endelig at hilse på dig. 

Jeg tog en masse billeder og jeg kan slet ikke vælge, jeg vil så gerne videregive noget af den fine stemning til jer

Der kommer virkelig mange billeder nu, så er i advaret...























8 kommentarer:

  1. Hej Jeanett.Dejlige billeder fra Fru Pedersens have......................havde selv fornøjelsen at besøge den sidste forår.Og min mand var også meget begejstret.
    Godt at du kunne glæde din mor med besøget.
    God aften Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er så fin en have, tror også jeg skal have manden med næste gang, men i går var det bare en tøse tur.

      Slet
  2. Tak for en dejlig dag sammen med dig i FR. Pedersens have ,det var den bedste morsdags gave jeg ku få , det med England vil jeg overveje .

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, det var super hyggeligt som altid, ja du kan jo lige overveje england ;-)

      Slet
  3. Det er bare den skønneste have - jeg besøgte denselv sidste år. Dejligt I havde en god dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi havde en virkelig skøn dag, vi kunne næsten heller ikke andet i så fine omgivelser

      Slet
  4. Hej Jeannett.
    Skønne billeder du har taget.
    Ja der er mange skønne hjørner i Fru Pedersens have.
    Jeg har kun set den ved vintertide så jeg skal bestemt en tur derud her i sommer.

    Hilsen Bente.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan lige forestille mig hvor skøn haven også er ved vintertid, jeg kunne også godt tænke mig at se haven til sommer.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...