søndag den 19. april 2015

Udekøkkenet


Så er vi flyttet ind på terrassen 
I dag fik vi gjort rent på teressen og flyttet ud i udekøkkenet. Vi har virkelig nyt det skønne vejr, og spist ude her til aften.

Leif er blevet færdig med bordpladen til udekøkkenet og fået sat vasken i, nu mangler vi bare kogeplader og strøm så er vi ved at være færdig derude. Når vi har fået fikset strømmen skal der hænges lamper op, og en eller anden form for varme (vi har ikke helt besluttet hvilken endnu)

Vores teresse er en skøn forlængelse af boligen og vi bruger rigtig mange timer herude, det er den perfekte mellem station mellem huset og haven.
Her kommer nogle billeder af hvordan den overdækket terrassen ser ud i dag...










10 kommentarer:

  1. Det er en dejlig sted i har fået lavet, udekøkkenet ,det er blevet fin ,så der bliver helt sikkert tilbragt mange timer der nu ,tak for en hyggelig eftermiddag i dag -

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, ja her kommer vi til at bruge meget tid forhåbentlig, og selv tak for planterne. jeg fik af dig, godt vi kan bytte lidt

      Slet
  2. Hvor er den bordplade lækker! Og kurvene nedenunder er fine- hvor er de der skrå kurve fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kurvene er fra en gammel bagerbutik, de blev røgskadet under en brand så jeg fik dem gratis. Jeg har vidst 8 og de fleste har stået på loftet i mange år, da jeg ikke lige vidste hvad jeg skulle bruge dem til. Jeg har altid været helt vilde med dem og har følt at jeg havde lidt guld på loftet, som jeg en dag ville finde noget perfekt at anvende dem til. Det har jeg nu, jeg syntes de passer perfekt der, når jeg finder et andet sted til grillen så kommer der flere frem, resten af dem har jeg i potte rummet til nips.

      Slet
  3. Det er blevet flot og hyggeligt og der skal I nok få mange dejlige timer til at gå :-)
    Vi ønsker jer en skøn udetid.
    Maria & Tina fra "En verden af kunst"

    SvarSlet
    Svar
    1. tak ja det er jo en fantastisk tid vi går i møde, med forhåbentlig meget udetid, og vejret i dag har jo været helt fantastisk

      Slet
  4. Wauw, det ser dejligt ud! Glæder mig til en kop god Jeannett-kaffe der ude i nær fremtid☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak jaa kaffe, kaffe og kaffe det skal der til, jeg glæder mig til du kigger forbi.

      Slet
  5. Wow..sikke en skøn oase I har jer der :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det syntes vi da ihvertfald selv, vi nyder at sidde derude i læ og skygge, det er så fint at man næsten føler sig inde, selv om vi stadig er i haven

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...