onsdag den 30. april 2014

I læ og skygge

Sidste år byggede vi en lille overdækning over vores terrasse for enden af huset, terrassen vender mod syd og solen har altid været meget skarp her. Vi har tidlige forsøgt med store parasoller og solsejl men det har aldrig rigtig lykkes, vi savnede et godt sted med skygge og læ.
Selv om vi ikke er helt færdig herude brugte vi den rigtig meget sidste år, og jeg tror bestemt det bliver det samme i år.

Vi mangler bla. loft og lamper og et udekøkken med håndvask, men det er bestemt brugbart som det står her og så må vi se om vi ikke får det sidste på plads i løbet af sommeren...





1 kommentar:

  1. jeg er sikker på I når et godt stykke derude i den kommende sæson.. og så er der jo iøvrigt allerede rigtig rart at være derude :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...