torsdag den 24. april 2014

Sukkerfri bolsjer med Schweiziske urter... en anbefaling

Jeg har fået en skøn pakke med et blandet udvalg fra Ricola, de præsenterer nemmelig nogle nyheder for tiden. Bla. har de nogle virkelige lækre sukkerfri pasteller sødet med Stevia, min favorit må absolut være den med lakrids. 
Urterne til Ricola bolsjer bliver dyrket i de Schweiziske bjerge.
Økologi og bæredygtighed er to stærke kernebegreber hos Ricola. Mottoet ’Naturally good’ er rodfæstet i virksomhedens løfte om behandle miljøet blidt og med stor respekt for naturens ressourcer. Det syntes jeg rigtig godt om 
Lige fortiden har jeg Ricola pasteller i tasken, i min have redskabs kurv, på mit plante bord, i bilen, og i køkkenskuffen, og sådan må det meget gerne fortsætte...



1 kommentar:

  1. Jeg bliver helt nostalgisk over at se de gl. Kendinge, for det var jo i Schweiz jeg engang var aupair... Og den måde de håndterer urterne dernede, også de helbredende syntes og synes jeg stadig er udviklet og udbredt meget mere end herhjemme... Og måske man så skulle prøve den m lakridsen..

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...