torsdag den 2. januar 2014

Tanker om 2014 og et tilbageblik


I dag startede hverdagen for os herhjemme, den startede heldigvis blid for allerede efter i morgen så starter årets første weekend. 

jeg har som så mange af jer andre gjort mig tanker om 2014, hvad har jeg af ønsker, hvad vil jeg have fokus på, er der jeg et mantra...
Så må det være noget med, at jeg vil være bedre til at være nærværende, noget med at være til stede, noget med at have fokus på det jeg laver eller de mennesker jeg er sammen med. 
Jeg vil blive bedre til at mærke efter om det jeg gør, virkelig er noget jeg vil. 
Jeg vil huske at tage pauser og trække vejret dybt, helt, helt ned i maven.

Jeg har også kigget lidt tilbage, både på bloggen og uden for bloggen. For os har 2013 været et travlt år, et år hvor det til tider har været lidt svært at følge med. Det har også betydet at der nogen gange er gået lidt længe mellem indlæggene her på bloggen, at der nogen gange går lidt længe inden jeg svarer på mails, og at jeg ikke har lavet helt så meget krea ting som jeg gerne ville.  

2014 jeg håber du bliver et år jeg vil se tilbage på som et godt år, et år som vil berige vores liv med gode minder og være grobund for fremtidige drømme...

Jeg har samlet lidt billeder fra 2013 jeg elsker det arbejde at side og lave kollager, billeder rummer så mange skønne minder...







3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra dit år 2013. Vil blot ønske dig et rigtig godt og ikke mindst spændende år for år 2014 med alt hvad det indebærer.

    SvarSlet
  2. Godt Nytår! Dejlige billeder af et dejligt år!

    SvarSlet
  3. Super godt 2014!

    Jeg elsker det billede, hvor din datter står og ser forundret på den smukke dukke-kage-dame.
    Pøj pøj i det nye år.

    Tina Hoffbeck
    http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...