søndag den 26. januar 2014

En retro kjole




For to år siden fandt jeg denne retro børne kjole på et bagagerums marked i Viborg, det var kærlighed ved første blik. Siden har den bare hængt på Filippas bøjle stang og ventet på at hun voksede sig stor nok til at kunne passe kjolen. Nu kan hun endelig passe kjolen og den er så fin til hende, der er bare noget over de der gamle modeller.
Jeg fanger hende lige med kameraet en dag når hun danser rundt i kjolen så i kan se den på, men lige nu hænger den på skabet og inspirerer til nye sy projekter.

Rigtig skøn uge til jer alle....

1 kommentar:

  1. Det er så sant - den er mye mer sjarmerende og anvendelig enn for eksempel den kjolen i bakgrunnen :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...