fredag den 15. november 2013

Når man er glad for sin flyverdragt






For noget tid siden blev Jeg og Filippa spurt om vi havde lyst til at prøve teste en Flyverdragt fra Legowear, og jeg må sige... Vi er stadig super glade for vores nye flyverdragt.
Filippa har brugt den hver dag på legepladsen i børnehaven den sidste tid, og den lever fuldt ud op til hvad den lover.
Den er brugervenlig og nem at tage på, fordi den har en virkelig god lynlås der glider nemt og velkro ved buksebenene. Filippa fik ret hurtig selv styr på selv at lyne og tage bukserne ud over støvlerne.
Den er blevet testet i regn vejr på en temmelig mudret legeplads, det har den klaret fint, ingen tegn på sprækket sømme eller utætheder.
jeg er normal meget sparsom med at vaske flyverdragt og andet overtøj, da jeg syntes det slider meget på tøjet, er flyverdragten meget mudret, hænger jeg den på en bøjle og overflade vasker den i brusekabinen, så lader jeg den hænge og dagen efter er den fin og tør, og klar til næstedags mudderbad.
Vi har været super tilfredse med flyverdragten og jeg kunne sagtens overveje en Legowear igen næste år.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...