fredag den 9. august 2013

Min Mc favorit



I 1955 kom cheeseburgeren. I 1967 kom Big Mac’en. Og i 2012 blev McSwag introduceret – men nu er det din tur. Hvilken nyskabelse skal på menuen hos McDonald’s i 2013, hvis du er grillmesteren? 

I 2012 skabte danskerne – ud fra virtuelle ingredienser – 20.000 burgere på nettet. Topscoren blandt ingredienserne var ”bacon”, som fire ud af fem deltagere kom i deres burger. Selvfølgelig var der også bacon i vinderburgeren McSwag, som kommer tilbage på menuen fra 1. august til 28. august, så du kan smage den igen. 


Denne gang er der kommet flere, nye spændende virtuelle ingredienser, så du for alvor kan slippe fantasien og kreativiteten løs: der er f.eks. en grovbolle, en sesambolle med paprika og chili, røget Gouda ost, blåskimmelost, salatmix med julienne skårede rodfrugter, baby romaine salat, rødbede chutney og guacamole. Nye, gode virtuelle sager – lige til at bygge din helt egen originale McDonald’s-­‐ burger op med. Det sker inde på myburger.mcdonalds.dk fra 1. august til 1. september 2013.

Jeg har allerede lavet min, jeg er til kylling, tomatsalsa og BBQ, og hvis du er til det samme, kan du stemme på min lige her
hvad er du til ? bøf eller kylling ? 

page1image19424page1image19696

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...