lørdag den 17. august 2013

Formland UPgraded

I går var jeg en tur forbi FormlandUpgraded, hvor jeg tog en masse billeder og blev dejlig fyldt op på inspirations kontoen. Billederne ja dem deler jeg selvfølgelig med jer, så måske inspirationen kan nå helt hjem i stuerne.


Julestjernerne og diamant lamperne blev præsenteret af Walnut Street, (de er desvære ikke på hjemmesiden endnu) lamperne er designet af Twåfota design 

Kufferten der var alt for doven til at komme afsted... designet af Betina Stensgaard

Lucie Kaas produkter har længe været blandt mine favoritter, og jeg har glædet mig meget til at se og pille ved deres nye kopper og ikke mindst deres lille kande og sukkerskål. Det var præsis lige så fint som jeg havde håbet på, og det kommer helt sikke på jule ønske listen






Alt for mange lækre smagsprøver bla fra NordiskKarlsen's lakrids,
Sweetspot bloggede live fra messen, dejlig at se der er kommer mere fokus på værdien i at samarbejde med de sociale medier.



En af de dejlige overraskelser var CamCam

House doctor

1 kommentar:

  1. Åh så fine billeder fyldt med så megen inspiration. Særligt de sidste er perfekte i mine øjne.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...