mandag den 20. maj 2013

Slut for den pinse og en sjov lille inde aktivitet for børn


Pinseferien er ved at være slut, for vores vedkommende har det været lidt af en arbejds ferie, men vi har nu alligevel husket at hygge os ind imellem.

Mine Rhododendron begynder at springe ud i haven, det betyder dejlige nye blomster i vaserne. Jeg kan se flere steder at Syrenerne er begyndt at blomstre, mine står lidt i skygge så der går lige et par dage endnu, men ih hvor jeg glæder mig.


Jeg har syet endnu en sommer kjole til æblepigen, i fin mælkedrenge stribet stof fra Stof og Stil, Jeg mangler lige de sidste detaljer. Stoffet er rigtig fint, super kvalitet og rigtig billig, jeg kan godt lide at der er sådan lidt kraftig uden at være for stiv og tykt, det passer perfekt til en sommer kjole. 


Filippa plukker mælkebøtter, en fantastisk blomst, nok en af dem jeg husker bedst fra min egen barndom. Vi prøver at glæde os over alle dem vi har i græsplænen, istedet for at kæmpe en kamp mod dem som nok alligevel er tabt på forhånd, helt ærlig det ser da også fin ud med alle de gule blomster.


I dag har vi leget med tape, vi har lavet en hinke rude og en gå på line streg på gulvet i stuen. Ideen har jeg engang pinnet på Pinterest, i kan se flere sjove aktiviteter med børn her
Hinke er en super god øvelse for børn så de kan øve balance og deres krops tonus, der burde være hinke ruder tilgængelig for både børn og voksne alle steder.

Slut for den pinseferie, i morgen venter en lille arbejdsuge, for mit vedkommende med masser af dejlige børn og hinkeruder.
Jeg håber i har haft en lige så fantastisk skøn pinse som vi har haft herhjemme.


4 kommentarer:

  1. Super god idé med MT.. Det kunne jeg godt finde på at lave til mig selv - lidt barn er man vel altid :)

    SvarSlet
  2. Mega sød kjole- og sådan en hoppemand, vil jeg også lave. Knus Heidi:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, kjolen er en vi en gang arvede det er ikke en hjemme gjort, det er så dejlig når man kan arve fine sager

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...