fredag den 17. maj 2013

Ny kjole fra Anïve


Filippa har fået den fineste nye kjole... Ja ja jeg ved det godt, jeg syr jo selv masser af kjoler, men denne her kunne jeg altså ikke stå for, syntes i ikke den er fin.

Jeg havde for noget tid siden lavet et indlæg om sommerkjoler jeg ønskede mig til æblepigen, du kan læse indlægget lige her. Der vidste jeg bla. denne skønne kjole fra Anïve, og den kunne købes inde hos Mylillelemon.
Kort tid efter kom der så midseason sale inde hos MylilleLemon og Melanie skrev til mig at nu var der kun en tilbage på shoppen, så kunne jeg altså ikke stå for fristelsen.

Nu har vi fået den hjem og den er heldigvis lige så smuk som jeg forestillede mig, og den passer perfekt til æblepige,






6 kommentarer:

  1. Hun ser ud til at være lige så glad for den som du er :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ja jeg er så heldig at jeg har en pige der bliver super glad næsten hver gang jeg kommer hjem med, eller har syet en ny kjole til hende, jeg nyder det så længe det varer ;-)

      Slet
  2. Virkeligt fin... og SØD Fillippa... ♡

    SvarSlet
  3. Super skøn kjole... og pige

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin! og hvor ser hun dejlig glad ud!

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder af en skøn pige:-) Den er simpelthen så fin, den kjole. Siden jeg så dit første indlæg om den, har jeg også overvejet, om den ikke burde komme hjem til os. Men har jo også den tanke, at kjoler kan jeg sy selv:-) Men nu er den købt - i Sverige - og jeg glæder mig til at vise Lara den.
    Tak for inspiration (selvom det har kostet mig nogle penge;-))

    Kh
    Anna

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...