tirsdag den 30. april 2013

Blå blomster

Det blomster i min have og det er heltsikke de blå blomster der har overtaget lige for tiden. Jeg syntes rigtig godt om blå blomster, og selv om de alle "bare" er blå, så er farverne alligevel meget forskellige. nogen har en mørk og dyb blå farve, andre en sart lys blå, og andre er  næsten helt lilla i farven.

På de to første billeder er blå anemoner og almindelig Snepryd de vokser frit i haven, og nogle af dem har vokset der længe før vi overtog haven.
Blomsterne på de sidste to billeder er Blå Hornviole og Perlehyacinter, to af mine yndlings forårs krukke planter.

Selv om jeg syntes rigtig godt om blå blomster, glæder jeg mig også til at jeg kan mikse dem med andre skønne farver. Jeg glæder mig til, at det bliver varmt nok til, at Hornvioler og Pelargonier kan stå tæt sammen i potter, og til at blå/lilla staude Salvie igen kan stå og lyse op under mine roser.

Kom varme, kom sommer......




1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...