lørdag den 27. april 2013

Bededags hygge

Vi har ikke lagt de store planer her i bededagene, der står hjemme syslerier på programmet. Jeg har symaskinen til at stå på køkkenbordet, så kan jeg gå lidt til og fra og jeg kan stadig hygge med de andre i rummet, selv om jeg sidder og syr.
I eftermiddag kommer en veninde på besøg, med hendes symaskine og hendes pige som gå på samme stue i børnehaven som æblepigen. De to piger leger rigtig god sammen, og så er det jo skønt når mødrene også kan leger godt sammen :-)



 En sofa til leg og afslapning...

Lidt nyt læsestof til mig....

 Nye hæklet stager...


Friske blomster fra haven og stue nips...

Rigtig god weekend 

5 kommentarer:

  1. skønt skønt - dejlige fridage :)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder og skønne dage - dobbelt thumbs up! Nyd det tilbageværende :-)

    SvarSlet
  3. Ser skønt ud, men er spændt på at se det færdige resultatet med leo´en :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  4. Dejlige stemnings billeder, ser hyggeligt ud!!

    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/2013/04/give-away-stof-knapper-og-band.html
    VH Louise

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...