fredag den 21. december 2012

Den heldige vinder


Jeg er helt vild stolt over endelig at kan udløse spændingen og trække den heldige vinder af denne
smukke Samsurium Rocket vase fra Finnsdottir.

Denne Give away er lavet i samarbejde med butiken Lime din bolig. Butikken ligger fysisk i Viborg, men de har en rigtig skøn netbutik som du kigge nærmere på hvis du klikker her

Jeg har fået hjælp fra RANDOM.ORG og der blev trukket lod nr 158

Tillykke til Mai-Britt som har lod nr. 158 Mai-Britt skriver 
5 lodder tak
mvh
Mai-Britt     
Jeg sender en mail til Mai-Britt med nærmere info. 

1 kommentar:

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...