mandag den 17. september 2012

Skønne farver og en efterlysning

Først vil jeg lige dele disse skønne farver med jer, billedet er taget på badeværelset. En knækket blomst i den skønneste farve og lidt nyt til neglene, en impulsiv og slet ikke gennemtænkt farvesammensætning, men lige til at blive glad af.

Så til en efterlysning, jeg vil så gerne sy en soveand til æblepigen, jeg syntes de er så skønne, men jeg mangler et mønster. Mønstret stammer fra Bo Bedres Børnenes idebog, og er lavet af Lis Paludan. Hvis der er nogle derude der har mønstret og vil dele en kopi med mig, vil jeg blive rigtig glad, elle måske nogle har bogen og gerne vil sælge, så er jeg meget interesseret.



10 kommentarer:

  1. Jeg har bogen med mønstret i. Hvis du giver mig dit mobilnummer kan jeg sende billeder på MMS. Ellers kan jeg også tage kopi på arbejdet og sende til dig:)

    /Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Ellers har jeg en ekstra bog du gerne må købe:)

    SvarSlet
  3. Hej
    Har også bogen til salg (eller bytte for en snip stof:) ). Har du lyst at kigge mine retro-annoncer på dba: http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-2152564/
    Hilsen Marlene, Holstebro

    SvarSlet
  4. Hej
    Pludselig huskede jeg, at jeg havde set den and, du efterlyser, før. Prøv at kigge ind på denne blog: http://kreauglen.blogspot.dk/2012/06/soveand.html Hun har også syet anden.
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  5. Jeg har også bogen, så jeg kan også klare en kopi, hvis det er:-)

    SvarSlet
  6. Ellers smut forbi en genbrugsbutik. Vores har af og til et par stykker til at stå.

    Jeg har også bogen, et eller andet sted ;)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  7. Jeg fandt bogen på et loppemarked i weekenden
    Den kan blive din for en tier (+ porto)

    MVH Inge (tusneldada@yahoo.dk)

    SvarSlet
  8. GUD hvor er den and dog sød.:D Tror jeg vil prøve at lave en lignende.:)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare fantastisk, altså hvor er i søde, mange mange tak til alle jeg der har tilbudt jeres hjælp. Det er lidt dumt af mig for jeg har faktisk flere gange gået forbi den i genbrugsbutikke, men den sidst halve år hvor jeg gerne ville have den alligevel, kan jeg bare ikke finde den. Jeg har besluttet at købe den af Marlene, for hun havde lige lidt mere der fristet, og så bliver det nemmest.
    Men lige igen mange tak alle sammen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej igen
      Fandt lige dette link: http://retrorejen.blogspot.dk/2011/12/en-and-pa-vej-til-lillebror.html.
      Vil du ikke skrive din adresse til mig (1i11e.1u11e@hotmail.com) - så er bogen fluxest på vej:)
      Hilsen MarlenPS. Sikke da en usandsynlig fin reolvæg du har fået lavet i din stye:) Har du lidt tilbage af det blå/gule cirkeltapet?

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...