onsdag den 25. juli 2012

Dejlig sommer vejr og måske en ny pude


Vi har bare nyt vejret herhjemme, dejlig, dejlig dansk sommervejr, is på terressen, badebassin under parasollen og hækle lidt i skyggen, med en kold drik i glasset, så er det ok at have sommerferie herhjemme i DK.
Jeg er ved at pakke alt mit sy grej sammen, for i morgen tager jeg på kursus, det er Lis igen der deler ud af sin viden, hun er så dygtig og behøves jeg skrive at jeg glæder mig :) Måske skal jeg lave en pude mere, for lige at få det med lynlås helt på plads, måske jeg laver den i retro stof denne gang, det har jeg ikke helt besluttet endnu. Hvilket projekt jeg kaster mig ud i bagefter, ja det kommer i heltsikker til at høre meget mere om senere.
Nu vil jeg bare lige ønske alle jer stakler der ikke skal sidde inde hele dagen og sy i det gode vejr, en rigtig god sommer dag i morgen...

2 kommentarer:

  1. Du skal altså lige se, hvad sådan en stol kan koste ;)
    http://www.tingfinderdesign.dk/sl50_original-laenestol-fra-1950erne-af-omviklet-roed-plastiksnor-med-jernstel-gamle-brugte-retro-stole-loungestol-condesa-acapulco-moebler-med-sjael-factory-vintage-stol-genbrugsstol-.html

    Kh Line

    SvarSlet
  2. Uuuh, en pude mere. Ha en rigtig god dag. Knus Heidi. PS rigtig fed stol

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...