mandag den 11. juni 2012

Stille morgen


Æblepigen holdt fest i går aftes helt til kl 23, ja det gør hun desære tit. Heldigvis skulle jeg møde sent i dag, så hun fik lov til at sove lidt længere i morges, det der med børn der vågner kl. 5 det kender vi nemmelig ikke noget til her i huset.
Sådan en tidlig morgen hvor der er helt stille i huset, nyder jeg gerne en morgentur i haven, gerne med en kop varm kafe i den ene hånd og kameraet i den anden hånd. Lyser er rigtig fint der om morgenen, og jeg syntes tit der er fine motiver at hente. Her er det vandråberne der ligger tungt på bladene og rosen knopper der venter på lidt sol, så de forhåbentlig snart kan springe ud og vise deres skønhed.



De sidste to billeder er taget her til aften, yndlings blomsterne lige for tiden...

3 kommentarer:

  1. Dejlige billeder, som summer af sommer:-)

    SvarSlet
  2. Det er bare ego tid at liste ud i haven m kaffen og føle dagen vågne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemmelig elsker den tid på dagen :)

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...