onsdag den 6. juni 2012

En lille sky



En lille sky er kommet til, den pynter ny sammen med de andre puder på æblepigens værelse. Den har egentlig være undervejs længe, manglede bare lige øjne, jeg ved ikke hvorfor nogle ting har det med at ryge i bunken af "Mangler liiiige" projekter
Nu er den færdig og jeg synes den er blevet rigtig fin, jeg har syet det af et betræk jeg fandt i Herning til stumpmarked, jeg syntes det har sådan en fin lys blå farve. Desvære var betrækket lidt slidt nogle steder, så jeg har valgt at klippe det op istedet for at bruge det til min egen dyne. Det er egentlig også helt ok, for det er også rart at have store stykker retro stof, ikke kun de mange små stykker som jeg ofte bliver fristed til at købe, fordi jeg ikke kan modstå de fine print...


7 kommentarer:

  1. hvor er den hyggelig - og det er bambi puden godt nok også!

    SvarSlet
  2. Den er helt vildt dejlig og øjnene er da blevet super gode.

    SvarSlet
  3. Sikke mange fine puder hun efterhånden har, skyen er rigtig sød

    SvarSlet
  4. Kender det alt for godt, det der med de mange ufærdige projekter, som bare lige mangler det sidste finich, men sød er den blevet:-)

    SvarSlet
  5. Ej..kassen med det runde spejl.. det var jo sådan et spejl jeg og veninderne havde på værelset da jeg boede hjemme... med orange baggrund ; )

    SvarSlet
  6. Jeg forsøger også at afslutte nogle af de kreaprojekter jeg har liggende der næsten er færdige - nu skulle det være! Hvorfor gjorde jeg det ikke for længe siden?
    Rigtig sød er skyen ihvertfald blevet, med super fine øjne!
    God torsdag

    SvarSlet
  7. Hvor ser den lækker ud! ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...