lørdag den 2. juni 2012

En hemmelig hule og en skøn gave



Vi er så heldig at have besøg af et par dejlige piger i dag, de skal være her til i morgen mens deres far og mor er til fest. Det er min venindes piger og hvis i syntes de virker bekendt, så er det nok fordi i har set dem på Ellens blog her.
Hele eftermiddagen har de leget og bygget hule nede bagerest i haven, Det er en hemmelig hule og der er ingen adgang for voksne og hunde. Jeg selv har side på teressen klar med saftevand, mens jeg har beundret deres impulsive leg og drømt mig tilbage til dengang jeg selv byggede huler sammen med legekameraterne.





Vi var heldige at fange en muldvarp, dem kan vi ikke lidt, de graver nemmelig alt for mange huller i græsplænen. Æblepigen er her ude i en lang forklaring om hvad muldvarpen bruger de lange klør til, der bliver lyttet intens.


Søde Ellen havde en virkelig skøn gave med til mig, nemmelig dette sukker og fløde sæt fra Figgjo flint, samt en bog om retro i indretningen, behøves jeg skrive at jeg er vild med gaven. Det er jeg bestemt, men jeg er nu endnu mere vild med, at Ellen har god til til at blive og hygge i morgen inden hende og pigerne skal tilbage til Sjælland, med så langt afstand mellem os er der nemmelig meget der skal indhentes når vi endelig ses...

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig det så ut å bygge "hytte" i hagen - ja, det er jo bare så moro når man er liten :)

    SvarSlet
  2. så fin gave du har fått :O)
    jeg har maken fløtemugge, så fin!
    kh Nina

    SvarSlet
  3. Mmm hyggeligt at bygge hule med veninderne - ja, jeg røg også lige en tur tilbage i barndommen der ;0)
    Dejligt med en have hvor man kan "gemme" sig lidt for de voksne - og søskende, som det er tilfældet herhjemme ;0)
    God søndag

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud, skønne billeder.

    Hun er noget modig æblepigen, når hun sådan står med den i hånden:-)

    Lækker gave din veninde havde med til dig og skønt med veninde besøg, som varer mere end en dag.

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Mange tak for kommentarer, ja huler er fantastiske, men det er sjovest når man har nogen at dele den med, det kunne vi se i dag efter pigerne var taget hjem.
    Hun er bestemt modig den lille pige, men jeg tror nu også det betyder noget at både far og mor er jæger, og har stor interesse for dyr og natur.

    SvarSlet
  6. Vi siger tak for at I gad være barnepige- og Pernille savnede Æblepigen iaftes :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...