onsdag den 9. maj 2012

Neon pink giraf

Det står lidt stille med kreativiteten herhjemme for tiden, jeg mangler desperat flere timer i døgnet. Det betyder desvære også at jeg ikke når så meget her på bloggen som jeg gerne ville, jeg ville gerne jeg havde tid til at lave flere indlæg og være noget hurtigere til at svare på alle jeres søde kommentarer. Men i skal vide at jeg læser alle kommentarene og svarer så hurtig jeg kan, skulle der være et spørgsmål jeg ikke får svaret på så skriv endelig igen, i tilfælde af at jeg skulle have glemt jeg.
Der er kommet en del nye læser til her på det sidste, jeg bliver så super glad hver gang jeg ser endnu en ny har lyst til at følge med her i mit lille univers, så velkommen til alle.
Bloggen fylder snart et år, jeg syntes det har været et virkelig sjovt og inspirerende år med bloggen, så det skal helt sikker fejres, jeg er derfor gået i tænkeboks for at finde på en give away jeg håber i vil syntes om.
Til det kreative, ja så er det altså kun æblepigen der får lavet lidt herhjemme, denne rigtig fine neon pink giraf fik jeg af hende den anden dag. Nu har jeg sat den i ramme, og så kan den stå her på mit bord og pynte, lige indtil der snart kommer endnu en Hama ting og afløser...

4 kommentarer:

  1. Det er så hyggelig når de små lager noe fint til oss voksne. Fin giraff :)

    SvarSlet
  2. Superfin graf og indramningen giver bare det ekstra..

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sød, rigtig god ide at ramme den ind med det fine papir.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Tak for de søde kommentarer, Jeg syntes egentlig også det blev meget fint i ramme, men næste gang vil jeg selv lave en ramme uden glas, tror det bliver finere.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...