mandag den 28. maj 2012

En stille aften, og lidt flere fødselsdags gaver


På et tidspunkt lykkes det vel mig at få æblepigen overbevidst om at hun har brug for sin nattesøvn, og så bliver denne her forhåbentlig ledig :) måske kommer aftenen til at gå her, og måske får jeg syet den nederdel jeg har klippet stof til....
Jeg har været så heldig at få skønne skønne gaver bla. disse solbriller fra manden, jeg knus elsker dem allerede, kommer til at bruge dem hver dag resten af sommeren det er sikkert.
En dejlig pinseferien er ved at være over og vi har pakket taskerne til i morgen, manden er taget til sjælland der bliver han resten af ugen, så det bliver rent pige hygge herhjemme hele ugen...

15 kommentarer:

  1. Ejjj Jeanett, hvordan kan du tage det så roligt at manden er væk hele ugen... Jesper har lige meddelt han er blevet bedt om at tage til Skagen i 3 dage i uge 24... Og jeg stor tuder.... stakkels mig!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen Louise, det er nok lidt noget andet her, vi er meget vant til at være væk fra hinanden i længere tid. Faktisk rejser vi tit hver for sig, da jeg var rejseleder i Nepal, var jeg tit væk 3 måneder af gangen og Leif sprang på landsholdet i faldskærm og var ofte i USA på trænings lejer. Det er selvfølgelig noget andet nu hvor vi har Filippa, men vi elsker at gøre ting alene og det respekterer vi hinanden for, uanset om det er fritid eller arbejde. Men selvfølgelig er han savnet :)

      Slet
  2. Så fik du den endeligt hva? Heldige dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og jeg knus elsker den allerede :))

      Slet
  3. Tillykke med fødselsdagen! Fine solbriller - jeg er også på jagt efter nogle:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak de her er Maui Jim Solbriller, desværre temmelig dyre, men super gode.

      Slet
  4. Det lyder da ellers rigtigt dejligt med tøsehygge en hel uge.. :) Og ja de der aftener med børn altså.. :) Har selv to oppegående as we speak.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har skam hygget, heldigvis er det gået rigtig godt med at putte denne uge (godt er desvære her i huset, at Filippa sover ca. kl 21-21.30) Men jeg havde frygtet at jeg meget værre, så overskud herfra :)

      Slet
  5. Åh det lyder til at blive en fin aften - Stemningen på billedet er i hvert fald misundelsesværdig!! Super lækre solbriller!
    Når jeg en dag er blevet stor nok (læs: ikke længere sidder mig på minimum tre par pr. sommer) så vil jeg også ønske mig et par:)
    God aften!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er altså noget serlig ved at være alene hjemme og hygge sig med symaskine og blog mens barnet sover.
      Altså de her solbriller skal man ikke sætte sig på, det vil jeg ikke anbefale, jeg ville ihvertfald blive temmelig ærgerlig :)

      Slet
  6. Svar
    1. Jep.. Det er så sjovt vi lige talte om den skål :)

      Slet
  7. Det er godt med stille kvelder :)
    Gleder meg til å se den ferdige nederdel :)

    SvarSlet
  8. Skønne gaver...:) Stort forsinket tillykke...

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...