tirsdag den 6. marts 2012

Ny taske og hvad resten af min aften skal gå med


Jeg har lige fået en ny taske, en af de der tasker der er flettet af gammel papir fra kaffeposer og andet godt. Det at man genbruge noget der skulle have været smidt ud, og får et fint produkt ud af det, kan jeg rigtig godt lide. Så da jeg fandt ud af at min nabos pige, var begyndt at flette og tilmed læste blogs og finder inspiration her, ja så måtte jeg da bestille en ved hende. Nu har jeg så lige modtaget den, den er godt nok noget større end jeg regnede med, troede jeg fik en penalhus :) men pyt den er rigtig fin og jeg skal nok finde på en masse at bruge den til. 
Resten af aftenen skal bruges her ved symaskinerne, jeg har nemmelig fået foræret noget disney stof, og har planer om at overraske æblepigen med en ny trøje til i morgen. 

6 kommentarer:

  1. Sikke da et hyggeligt projekt du er i gang med her til aften :)
    God arbejdslyst!!!
    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak endelig fik jeg samlet mod til at starte sy projekter op i stræk stof :) heldigvis ikke så svært som jeg troede

      Slet
  2. Rigtig fint taske/penalhus :) Utroligt hvad man kan lave ved at folde. Jeg fletter også selv tasker - kig evt. forbi min blog gustavsmor.blogspot.com
    Jeg har også en Giveaway som er en taske/pung flettet af kaffeposer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg syntes bestemt også hun er dygtig, jeg kigger lige ind så snart jeg får tid, skal da se dine flet ting også

      Slet
  3. Den ser da flot ud, hvor stor er den? Du kan måske have flere kreaprojekter i tasken? Glæder mig til at se hvad du får syet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja mit sene svar gør jo så at jeg har fået vist hvad jeg fik syet ;) jeg havde faktisk også selv tænkt på at bruge den til krea projekter.

      Slet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...