fredag den 3. februar 2012

Lidt mere Mollie makes

Her får i lige lidt farver fra min hverdag, jeg hygger mig med mit nye blad Mollie makes, jeg har fundet kaffe, hækkelnål og lidt garn frem, lur mig om det ikke bliver lidt sent, inden jeg kommer i seng i aften.
Jeg har været hjemme sammen med æblepigen i dag, hun har fået nyt dræn i ørene, så jeg har været mor mor mor hele dagen, hygge mor, pyller mor, løve mor, lege mor, kramme mor, og selv om det aldrig er rart at se sit barn blive lagt i fuld narkose, så har jeg nyt at være mor på fuldtid hele dagen og vi har hygget os det meste af tiden. Nu ser vi frem til en tid uden, undt i ørene, urolige nætter, og alt det andet der følger med, når et barn har problemer med ørene.
Jeg er blevet spurt om jeg vil vise lidt mere fra mit nye blad, jo jo det vil jeg da gerne, så her komme lige lidt mere.
God weekend...



8 kommentarer:

  1. ja, selv om det er hårdt at være mor, mor, mor er det nu også hyggeligt. Dejlige billeder:-)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder:) Håber det hjælper med drænet. Jeg har også haft K hjemme syg i dag - og synes også det var lidt hårdt at være (træt) mor mor mor til to.. Men vi har dælme også hygget os;)
    KH Anne

    SvarSlet
  3. Sikke et dejligt blad - kan godt forstå du hygger dig med det :0)
    - og ja efter sådan en omgang med 100% mor, kan man godt lige bruge lidt alene tid - smiler..
    Håber drænet vil hjælpe hende, så hun slipper for at have ondt! Herhjemme har sønnen også været nedlagt af en gang mellemøre betændelse, men er ved at være på højkant igen.. Dejligt
    Rigtig god weekend..

    SvarSlet
  4. Åh, Mollie Makes er sådan et bedårende blad. Jeg er sikker på, du får mange dejlige stunder i selskab med bladet.
    Jeg håber, I kommer godt igennem tiden med dræn. Jeg havde selv dræn i ørerne som barn, og det var da bestemt ikke altid det sjoveste.

    Ha' en god weekend!

    SvarSlet
  5. Det ser godt ud , tager du det med om 2 uger, glæder mig så meget til krea med jer tøser. Ja jeg købte sættekasser til dig. Skal du have en eller to? Tager dem med til kolding. Jeg håber æblepigens dræn holder længe. Josefine har haft i 2 gange, og det virker som om at det ikke nødvendigt mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk mangler jeg bare en, men hvis du har købt to til mig er et ikke noget problem, jeg kan sagtens finde noget at bruge den til.

      Slet
  6. Så deilige farger på garnet ditt, og det ser jammen ut til å være et inspirerende blad! Så håper jeg at lillepiken blir helt frisk i ørene sine nå! God søndag til deg og dine!

    SvarSlet
  7. Mange tak for kommentarene, jo hun har det helt sikke bedre nu, hun sover tungere om natten nu, og og det siger ikke kiiiiiii inde i øret mere siger hun. Nu krydser jeg bare fingere for at den lille stakkel ikke skal lide med de ører mere.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...