fredag den 13. januar 2012

Lidt flere nye lampeskærme

Jeg har fået en dille, nemmelig at lave lampeskærme, det er sjovt, nemt og en hurtig måde at få lidt nye farver ind i stuen på, eller hvor man nu havde lyst. De her to er også lavet af Rie Elise Larsen papir, jeg faldt for mønstret fordi det er sådan lidt retro i designet, dog med lysere farver. De ser lidt lysere ud på billedet end de er i virkeligheden, men de er lyse, så jeg har pimpet dem med lidt bånd og perler, for at give lidt kontrast til de meget lyse farver. 
Fordi de er så sjove at lave og fordi man altid kan finde noget at bruge fint papir til, har jeg lige købt lidt ekstra papir. Jeg er vild med de blomstret syntes de er rigtig fine her til foråret, måske jeg skal lave flere lampeskærme, måske noget helt andet, nu må vi se.
I morgen er det fridag og weekend, men ikke bare weekend, weekend med dejlig vejr, blå himmel, sol, vejr til ude aktiviteter, vejr til en tur i zoo og vejr til at tage fine billeder, kan i have en rigtig dejlig weekend alle sammen.

2 kommentarer:

  1. uhhhh dem har jeg også haft på min to do/ønskeliste længe. Har en svaghed for lamper når jeg er på loppemarked, så der er snart mange lamper der trænger til ny "top"
    Dejlige inspirerende billeder du har lagt på, mon ikke det kan få mig i gang???? ;o)

    God weekend

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. Lækkert papir du har fundet, glæder mig til at se hvad du får lavet hen af vejen :-) Og ja skønt vejr, det er bare fantastisk at komme lidt ud og nyde den dejlige solskin. Vi har også været et smut i skoven i formiddags. Go' dag :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...