fredag den 6. januar 2012

Det roder lidt på bloggen.


Det roder lidt på bloggen for tiden, det er Mia der roder, men hun har fået lov og jeg regner med at det bliver rigtig godt når hun engang bliver færdig. Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle have nyt design på bloggen lige nu, men min header begyndte at drille, som nogle måske havde lagt mærke til. Søde Marie som ellers har hjulpet mig før, når der skulle ændres noget på bloggen, har sagt stop med blogdesign, så jeg er rigtig glad for at Mia vil hjælpe. Jeg har længe haft lyst til at ændre baggrundsfarven til hvid, men det var ikke muligt med den tidligere header, nu er det gjort og det er jeg sikker på jeg bliver glad for. Hvad der ellers skal ske, er jeg ret meget i tvivl om. Jeg har egentlig været glad for min tidligere header med billeder, men når man ikke selv kan skifte billederne ud, bliver det lidt besværlig. Jeg syntes det er vigtig at headeren afspejler det bloggen handler om, samt afspejler det tema der er på bloggen, men hvad handler min blog egentlig om. Her kunne jeg godt bruge lidt imput fra jer der læser med, jeg ville virkelig blive glad hvis nogle af jer har tid til sætte lidt ord på hvilken stil i syntes passer til bloggen. Det  kunne være fint at høre om det jeg prøver at formidle bliver opfattet på samme måde som jeg tror.
Til sidst vil jeg lige vise et par billeder så i kan se, at det ikke kun er bloggen der forstyrre mig, når jeg skal lægge vasketøj sammen.



4 kommentarer:

  1. Ha ha den sidste undskyldning var go.hun ser ud wo en drillepind.. jeg synes da at dine forskellige top foto med barn, have, hus, natur og krea viser din blogs aspekter..og det du går op i er vel også det du vil bloggen om..? god weekend.

    SvarSlet
  2. Tak for kommentar Ellen, ja du har helt ret, det jeg går op er det jeg blogger om. Jeg tror det jeg søgte lide er fordi jeg, af en eller anden grund altid falder for brunt orange retro, men passer det lige til bloggen. Jeg er egentlig mere glad for lyse farver og er jo netop ved at prøve at få så mange lyse farver ind i mit liv som muligt og det vil jo også afspejle på bloggen, men af en eller anden grund så søger jeg det brune retro, kan ikke rigtig slippe det, selv om jeg er lidt træt af det. Men nu har jeg taget en beslutning, bloggen bliver lys og sommerlig og det bliver godt tror jeg, jeg elsker allerede de ideer Mia har vist mig.

    SvarSlet
  3. Lidt ord på din blog, er krea, familie, hygge... ved ik om du kan bruge det til noget, det ved du sikkert allerede. Jeg kan godt li' den hvide baggrund du har fået, men synes også billederne i headeren fortæller meget godt hvad din blog er. Personligt synes jeg også det kan være svært at vide om ens blog afspejler det man ønsker, det handler jo om at være tro mod sig selv. Det er noget jeg har tænkt en del over selv de sidste dage, da min blog har været stille læsermæssigt. Men jeg synes absolut du virker tro mod hvem du er, og det er altid hyggeligt at læse med :-)

    SvarSlet
  4. WAU, det begynder skisme at se godt ud - er vild med den hvide "transparente" baggrund til billederne i headerne :-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...