fredag den 23. december 2011

Mickey Mouse bukser


Æblepigen har længe ønsket sig et par bukser med Mickey mouse, og i går fik jeg endelig syet dem her færdig. Hun knus elsker dem og var det ikke fordi jeg lige skal have syet ribben lidt ind, så havde hun gået i dem hele tiden. Jeg har klippet op til 2 par mere, men de bliver vidst først syet færdig en af juledagene, jeg har planer om der skal smølfer lommer på et af dem, men æblepigen har vidst planer om Fedtmule, nu får vi se :)
I dag bliver en hygge dag sammen med æblepigen, vi skal have ordnes de sidste småting før juleaften, der skal afleveres og byttes gaver, nogle er ikke pakket ind endnu, så det skal ordnes og måske når vi også at trille lidt havergryns kugler.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fantastiske, kan godt forstå æblepigen er helt tosset med dem..:)... Selve buksen, hvad er det for noget stof du har anvendt, ser dejligt blødt ud:)

    Rigtig god jul til dig og dine kære:)

    Vh Mia

    SvarSlet
  2. De buksene var supersøde!
    God jul til deg :-)

    SvarSlet
  3. Super søde bukser, jeg er med æblepigen, synes også fedtmule er er særlig nok til fine bukser :o))

    Også en glædelig jul til dig her ;o)

    SvarSlet
  4. Mia: tak, det er fløjl som jeg har købt ved Malika og Rosa, det er noget tykt, men det er dejlig blød.
    Avmeg: Mange tak og glædelig jul til dig også.
    FamilienG: Mange tak og glædelig jul til dig også, ja jeg kommer nok ikke uden om et par med Fedtmule også ;)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...