fredag den 11. november 2011

Skønne smykker

Jeg har været så heldig at vinde en give away inde hos Barbaras syslerier, en rigtig skøn en med retro smykker. Samtidig har Barbara deltaget i min pakke leg og det var nu hendes tur til at sende pakke retur til mig, hvilket resulteret i at jeg i dag modtog en dobbelt pakke, med rigtig fine sager. Jeg var vild med smykkerne da jeg så dem første gang på hendes billed, men efter jeg har fået dem hjem er jeg helt høj over hvor fine de er i virkeligheden, de rammer bare den helt rigtig retro look. Jeg tror de skal afprøves allerede i morgen, der skal jeg nemmelig mødes med hende her til stumpmarked i Herning, og jeg er heltsikker på det bliver godt, for jeg har allerede købt nogle rigtig fine ting på forhån, som bare skal afhentes, men mere om det en anden dag.
I pakken var også disse fine keramik perler, jeg er helt vild med den gule, den har en rigtig skøn varm gul, tror vidst den skal med til farvehandleren næste gang jeg skal have maling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...