lørdag den 12. november 2011

Skønne illustrationer

Tine med bloggen Gaardsted vidste for noget tid siden, nogle rigtig søde papir engle som hun havde fundet en skabelon på i et gammelt håndarbejde blad. Jeg syntes de var så fine og spurte om jeg ikke måtte få en kopi, det måtte jeg gerne, jeg modtog dem i går sammen med nogle fine træknapper og disse fine illustrationer. De stammer fra en børne bog, bogen er desvære i en noget ringe stand, men billederne er bare så fine syntes jeg, mange mange tak søde Tine, det var en rigtig dejlig overraskelse. Jeg forestiller mig at hænge dem op i en lodret række, måske i hjemmelavet rammer, tror det kunne se fint ud. Englene dem får i at se når jeg har fået lavet nogle stykker færdig, der har ikke været så meget tid til krea ting her på det sidste. men nu kommer der heldigvis snart lidt luft, syntes godt nok jeg har fået fyldt for meget i kalenderen  her på det sidste. I dag har jeg været på stumpmarked i Herning, det var et rigtig godt marked, et rent paradis for retro samler, og jeg har fået købt nogle rigtig fine ting, jeg viser frem lige så snart jeg har fået taget nogle billeder.



1 kommentar:

  1. Glæder mig til at se dine engle :o)
    Og det var dejligt du kunne bruge billederne, mine drenge er "for store" til dem synes jeg.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...