mandag den 24. oktober 2011

Nogen der vil med

Nu er det snart tid til lidt kreativ inspiration igen og måske får jeg mødt nogle af personerne bag nogle i forvejen kendte blogs, måske møder jeg personer med blogs som jeg slet ikke kendte i forvejen, eller måske  er jeg så heldig at mødes med nogle som slet ingen blog har, men som læser med rundt omkring i blogland. Uanset om i er kendte eller ikke kendte, med blog eller uden blog, så vil jeg rigtig gerne mødes med jer og jeg vil blive rigtig glad hvid i kommer og siger hej hvis i ser mig, jeg skulle være til at finde i år, jeg bærer nemmelig badge med mit blognavn. Det er energi bomberne Tina og Karen, der har gjort det lidt nemmere for alle os blogger at mødes, de har en stand hvor de viser nogle af alle deres krea ideer og fortæller om alt det dejlige ved at dele sine ideer på bloggen. Har du en blog og har du også lyst til at få en badge så skynd dig ind til Tina, skriv en kommentar i hendes indlæg her og hun laver en badge til dig også. 
Er der nogle af jer som læser med her, blog eller ikke blog, som har lyst til at køre med fra Viborg, så kører jeg lørdag morgen og forventer at være der det meste af dagen. Skriv en kommentar eller send mig en mail, jeg har 3 pladser i bilen og det kunne være super hyggelig med lidt selskab i bilen. 


9 kommentarer:

  1. God idé at 'åbne' bilen!
    Jeg skal afsted søndag - har været vildt heldig at vinde billetter hos Tina :o)

    SvarSlet
  2. Jeg skal også afsted men det er også først søndag og jeg glæææææder mig :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Super god ide med samkørsel, jeg skal dog afsted fredag efter planen

    SvarSlet
  4. Mette: Hvor er du heldig at du har vundet billetter, jeg prøvede også lykken, desvære uden held

    Trillemus: Ja jeg glæder mig også, håber i får en god dag søndag.

    Fru Bach: Det er bare så kedelig at køre den lange tur alene, så tænkte at det ville være hyggelig med selskab og så er det jo dumt at 3 biler køre den samme tur samtidig. God tur fredag

    SvarSlet
  5. Hej igen. Jeg skrev også med en i går og foreslog hende at søge nogen at fylde bilen op med... Jeg lægger en opfordring på i morgen til samkørsel... Så håber vi at du får bid ;) vi ses kh Tina

    SvarSlet
  6. Tina: mange tak, lyder super, vi ses

    SvarSlet
  7. Øv bøv - jeg skal derover fredag! Men mon ikke muligheden for at rende på hinanden en anden "kreativ" gang stadig består! God fornøjelse lørdag! Jeg glæder mig helt vildt;)

    SvarSlet
  8. Nu har jeg lige lagt opfordringen på min blog - om at fylde bilen... Så hvis du stadigvæk har plads så skriv en kommentar. Jeg har nævnt og linket til dig håber det er ok. KH Tina

    SvarSlet
  9. Maj: Jeg glæder mig også, og ærgerlig du ikke kommer lørdag det kunne være hyggelig at mødes med dig.

    Tine: jeg smider lige en kommentar og tak for linket.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...