fredag den 21. oktober 2011

Gul og orange

Gul og orange, bare fordi det er nogle af mine yndlings farver for tiden, altså lige med undtagelse af de perioder hvor jeg har lyst til at skifte alle farverne herhjemme ud med pastel farver :) Men de perioder kommer jeg som regel hurtig over igen, og så vender jeg tilbage til gul og orange igen. Jeg syntes de er sådan nogle glade og varme farver, alt skal ikke være i de farver, så bliver det for meget, men de passer godt sammen med rigtig mange andre farver, og sammen skaber de den helt rigtige retro stemning herhjemme.

Sidst jeg var forbi genbrugsen fandt jeg denne kartoffel varmer, en Erik Kold bøtte af de store og et glasfad uden kanter, perfekt til at stille cupcakes på. Alle mine fade har sådan en kant rundt der skråner og så kan der faktisk kun stå 5 cupcakes på selv om det er et stort fad, denne her er helt flad så den er helt perfekt.

Lidt mere gul og orange, bare fordi det er fint og et græskar som snart skal udhules.
God weekend til alle 

2 kommentarer:

  1. Det er også mine yndlingsfarver - sammen med brun - lige for tiden:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Anne: jeg syntes også årstiden har lidt indflydelse på hvilken farver jeg kan lide, om sommeren er jeg til de lidt lysere farver.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...