onsdag den 31. august 2011

Ny kjole



Æblepigen har fået ny kjole i fødselsdags gave, det er min svigerinde der har været i sving. Hun er bare så fantastisk dygtig til at sy og denne gang har hun syet en ny model, jeg er helt vild med den. Jeg er helt vild med knapperne som hun har betrukket med samme slags stof som de små lommer, jeg ved ikke om det ses så tydelig på billedet, der var lidt mangel på lys da jeg tog billedet.
Det er helt fantastisk at have en sy ekspert i familien og så bor hun bare 3 km fra mig. Sidste vinter havde vi en sy/hygge aften hver uge, min svigerinde, en af mine veninder og mig, det var så hyggelig total alenetid, krea tid, hygge tid og så lærer hun gerne fra sig af alt sin ekspertise. Heldigvis har vi lavet samme aftale i år og jeg glæder mig helt vild, i år vil jeg sy nogle af de ting som altid driller og ting som jeg ikke lige tør gå igang med uden en ekspert ved min side.

10 kommentarer:

  1. Hvor er den også bare fin! Og så lyder det da bare alt for hyggeligt med syaftner med veninderne. Jeg har haft lignende aftaler med en veninde, mens hun var på barsel, men den slags varer jo ikke evigt, så nu har vi meldt os til et sykursus her i efteråret. Da skal jeg i dén grad også trække på ekspertisen:)

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det bare hyggeligt!
    OVervejer at finde nogen, som vil have hæklehygge med mig, for det er nu rarest at dele det med nogen, som forstår ens iver.

    Super fin kjole!

    SvarSlet
  3. Hvor er den også bare fin!:)
    Og sikke en dejlig aftale! Lækkert med hjælp og hygge i godt selskab..;)
    Dejlig dag til jer;)
    KH Anne (ps: ingen hast med mail;)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den bare fin.. man kan godt se den er proff syet.. er det daisy der er sy eksperten? Det lyder som nogle rigtigt hyggelige aftener.. :)

    SvarSlet
  5. Heldig æblepige, fin kjole, tæppe og lyserøde kager til en dejlig nu billedbog.. Hav en dejlig dag Jeannett- og tillykke med de 13 år! Holy shit- hvordan kan det dog lade sig gøre :-) ?

    SvarSlet
  6. Rigtig sød kjole.. bare man selv havde sådan en lille prinsesse, man kunne klæde fint på :) Er os rigtig vild med tapetet!
    KH Anna

    SvarSlet
  7. Den er sød. Meget marimekko'sk.

    SvarSlet
  8. Malene: Sy kursus det luder da også super.

    Finurligheden: ja hækle aften det kunne jeg også godt tænke mig og en fordel er at man ikke skal slæbe så meget med hver gang.

    Annchen: Ja vi glæder os også til opstart igen i år og jeg skal nok sende her i weekenden

    Wunderbar: Ja det er nemmelig Daisy og ja hun er bare super dygtig. Ja det er bare så hyggelig, vi får rigtig lavet noget men også snakket og så er det bare skønt at have en fast aftale, så man også kommer afsted.

    Ellen: Ja det er virkelig underlig, syntes ikke det er så længe siden, men det må det jo være :)

    Anne: tak, altså anne jeg syntes jeg har set den slags udtagelser tidligere, måske du er mere klar til familie forøgelse end du lige går og regner med :))

    Malene: Altså det var godt set, for den er nemmelig meget inspireret af marimekko

    SvarSlet
  9. Du er jo ude i et 70'er look. Super!

    SvarSlet
  10. hvor er den bare fin! hun er rigtig dygtig til det :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...