søndag den 7. august 2011

Heldige mig






I går var jeg så heldig at modtage en helt fantastisk pakke fra hende her, Ellen som har bloggen ..her en af dagene. Hurra for blogland, gode overraskelser og søde veninder. Jeg har kendt Ellen en del år efterhånden, vi har festet sammen, rejst i Nepal sammen, haft mange krea hygge weekender sammen og siddet mange lange aftner bare snakket om alt og intet. De sidste år er der dog sket en del ændringer i vores liv, vi har fået børn og Ellen er flyttet til Sjælland, afstanden og tiden har gjort at vi ikke ses så ofte mere desvære. Men vi holder kontakten, mødes når vi kan og følger hinandens liv over bloggen, så fantastisk med blogland. I går var jeg så så heldig at modtage denne fine pakke med lækre sager fra Ellen, tror i lige jeg blev glad. Hun havde skrevet det sødeste kort og pakken var fyldt med forskellige smukke stykker stof bla.det søde Elefant stof, der var et færdig broderi og tråd og stof så jeg selv kan brodere et eller andet. Der var duft pose med skovmærke, der var garn, der var mere stof, der var et sjovt stykke Guld korn stof, der var æble lapper som Ellen selv havde syet og meget mere. Jeg er lykkelig, mange mange tak søde Ellen.

8 kommentarer:

  1. GULDKORNS-STOF!?!? ☺ ☺ ☺

    Hit!!! sir jeg bare ♥
    Kan godt være misundelse er en grim ting for nogen- men det er det altså ikke for mig :)
    For i min verden betyder det at jeg godt kan unde dig det - men iiiihh og uuuuh, hvor jeg jeg også ønske at JEG havde det :D)))
    *frygtelig misundelig ikon* :D

    (jeg har læst i en meget klog bog, at handling belønnes ;) så du har såmænd nok fortjent det hele - til fulde! ♥ heldige dig ☺ )

    SvarSlet
  2. Hej søde, velbekomme- du har jo lovet at bytte med et eller andet :-) og det gik lidt sport i at fylde op til max porto... og at vise elefantstoffet på bloggen er da virkelig et reklamehit ;-)... kh Ellen

    SvarSlet
  3. Hvor er du heldig at have sådan en sød veninde - og dejligt for jer begge at I kan følge med hos hinanden, når nu afstanden er blevet større mellem jer:-)
    Må tilslutte mig...KAN MAN FÅ GULDKORN STOF??? Det er da for cool, det har jeg aldrig set før:-) Er spændt på hvad du kan omsætte det til:-)

    Og så har du fået elefant stof...du er over over heldig - kan se flere steder i blogland at det er i meget høj kurs:-)

    Ha en dejlig aften.

    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Det var da ikke så ringe endda :O) Sikken en fin blog !!!! KH Betina fra Bagagerumsmarked i Viborg

    SvarSlet
  5. Ja det var da godt nok en dejlig gave. Dejligt med sådan en veninden, selvom hun bor lidt langt væk.

    SvarSlet
  6. Puha ja også lidt miundelse og suk herfra, for sikke da nogle dejlige sager!!!
    Sikke da en fin blog du har, så fandt jeg frem til den:)

    Venlig hilsen

    Mette ( hende med uglerne, og pusleunderlaget på bagagerumsmarked i viborg )

    SvarSlet
  7. Zgrubler: Tak jeg føler mig også rigtig heldig

    Ellen: Ja nu håber jeg, jeg kan sende en lige så fantastisk pakke afsted til dig.

    by myr: jeg er også rigtig glad for mit elefant stof, og guld korn stoffet er rigtig sjovt, men ser det ikke så godt på billedet med det er rigtig fin og sjov. Ved ikke helt endnu hvad jeg skal bruge det til, men det skal nok komme.

    Betina: Hej hyggelig at hilse på dig i Viborg og mange tak og velkommen.

    Dorthe: Ja det er rigtig hyggelig, sådan at modtage og sende gaver til hinanden. vi bruger nu også telefonen engang imellem og Ellen og familie har lige været på ferie her over, så vi ses af og til.

    Uglemor: hej Mette velkommen til dig og hyggelig at møde dig i Viborg, fine sager du havde med.

    SvarSlet
  8. Lækker Pakke... er der nogen af jer der sælger elefant stoffet??? Det er det helt store hit ved mine piger på 6 og 2½.
    Mvh Maria

    min mail er: mdurck@live.dk

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...