søndag den 14. august 2011

En søndag med masser af liv i huset





Jeg har haft besøg af min dejlige mødregruppe i dag, så der har været masser af liv i huset. Vi mødes ikke så ofte mere som i starten, men ca. hvert 3. måned prøver vi at ses. Det er stadig super hyggelig at mødes, og mindst lige så spændende at følge børnenes udviklingen fra gang til gang. Det er kun Æblepigen der ikke er blevet to endnu, og alle er bare blevet så store og dygtig til at snakke. De har lige alderen nu hvor det at dele legetøj er rigtig svært, så vi mødre har haft travlt med konflikt løsning hele dagen. Æblepigen havde travlt med at fortælle alle børnene "det er min" hvergang de tog et nyt stykke legetøj, og kunne slet ikke finde rundt i at det jo hendes,  men mor heletiden sagde dele dele dele, år altså der er meget man skal lære når man kun er næsten 2 år.

3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud..:) KOmmer da helt til at savne min mødregruppe - vi rykkede alle 4 fra Århus næsten samtidig efter 1½ år og så blev det lidt svært;)
    OG det med at dele er altså svært! Også når man er 3 og har gæster på eget territorium..;) Det mærker vi også herhjemme..
    KH Anne

    SvarSlet
  2. Det lyder både hyggeligt og anstrengende... Vores piger er kun 15 mdr men vi har allerede de samme dele konflikter herhjemme. De vil kun lege med den samme ting begge to og kun når den anden har den :-) nå men godt man har farver og godter at nyde godt af midt i al børnekaos :-)

    SvarSlet
  3. Annchen: Ja vi voksne kan godt grine lidt af at de er blevet så selvstændige og bevidste om hvad der er deres, men jeg tror det er en svær tid for dem.

    Pimp me up: Ja den stakkels pige var meget træt da alle var taget hjem :)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...