tirsdag den 2. august 2011

Cupcakes og Hindbærsnitter





Så er der lige lidt kage til de lækkersultne.
I aften får vi gæster og vi skal nyde det dejlige sommervejr ude i haven , med cupcakes og hindbærsnitter mums.

Opskriften på min yndlings chokoladekage kommer lige her:
350 g sukker
4 æg
3 tsk. vanilesukker
Piskes hvidt, derefter tilsættes
200 g smeltet margarine
130 g mel
60 g kakao
1/2 tsk. bagepulver
De sidste 3 ting sigtes og vendes i
Bages på 200 grader til de er faste men stadig lidt skrøbelige. (giver det mening)

Frosting har jeg fundet på denne blog Annettes Kager
Velbekom og god arbejdslyst til dem der har lyst til at prøve dem af, de bliver virkelige gode det lover jeg :)

5 kommentarer:

  1. Mums det ser lækkert ud, du kan altså bare noget med det pynt. Har du også en opskrift på hindbær snitter? Du sku næsten lægge dem på en diy side?

    SvarSlet
  2. uhmmmm! jeg elsker hindbærsnitter og chokolade muffins, gad det var mig der skulle på besøg ;)

    SvarSlet
  3. ejjj mums siger jeg bare, gud hvor ser de lækre ud...

    Jeg havde bare en ELENDIG dag igår, så er helt bagud her blogmæssigt idag....

    KH Louise

    SvarSlet
  4. Ellen: Tak Ja det skulle jeg måske gøre

    Morolla: Og så nogle af mine favoriter.

    Louise: Ej øv det er jeg da ked af at høre, håber det har ordnes sig i dag, det der nu ødelagde din dag.

    SvarSlet
  5. mmm, hvor ser det lækkert ud:-)

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...