fredag den 17. juni 2011

God weekend og pølsehorn


Lykken er at komme hjem fra dagplejen når mor har bagt pølsehorn, Vi skal på dyrskue i morgen, bedstefar udstiller og vi skal med og heppe. Pølsehornene var egentlig ment til i morgen, men det var lidt svært at holde mand og barn fra fadet.


Bagefter var æblepigens lige igang med en af sine yndlings beskæftigelser (hvis altså mor er lidt uopmærksom) yndlings cden er i øjeblikket en cd med fuglestemmer, ja jeg ved ikke hvad der sker for hende, måske hun slægter far på.


Til sidst vil jeg lige nævne at den fine tunika Æblepigen har på, er endnu en af mine køb fra forårs marked på Fyn. Jeg syntes den er så fin og er syet af hende her.
God weekend

3 kommentarer:

  1. Så hyggelige billeder.. Hun er en go´blanding af dig og Leif, kan godt se lidt fra hver i hende.. SØd og stor pige efterhånden... Kan godt forstå hun ikk kan holde sig fra pølsehornene, sådan har jeg det faktisk også selv når jeg en sjælden gang får bagt..
    Og det hendes fars cdér med fuglestemmer siger du.. Gad vide om det er en familiesvaghed, for den slags cdér har min mor også.. ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er hun bare en lækkerbidsken din Æblepige! og jeg er sikker på, at de pølsehorn også var gode, mmh!

    SvarSlet
  3. bare WUNDERBAR: Hun lignede Leif helt vild da hun blev født, hun er heldigvis blevet lidt kønnere siden :)) Ja det må helt sikker være en familie svaghed, mener der er flere der gør det i fugle.

    Christina: mange tak, det er en ny opskrift jeg har prøvet, de kan ikke erstatte en frokost, de er lavet af hvedemel og meget smør, skal bare bruges som lidt hygge i morgen.

    SvarSlet

Tak fordi du giver dig tid til at kommentere på mit indlæg, det sætter jeg stor pris på.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...